🔥 Złap -10% na minimum dwa produkty z kodem SAVE10NOW 🔥
🚚 Darmowa dostawa na zamówienia o wartości powyżej 250zł! 🚚

Reklamacja produktu

Jeśli otrzymałeś uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z zamówieniem towar — możesz złożyć reklamację w szybki i prosty sposób.

Jak zgłosić reklamację?

  • Wypełnij formularz reklamacyjny z załączonymi zdjęciami (poniżej),
  • Lub prześlij nam protokół reklamacyjny ze zdjęciami dokumentującymi problem.

Na zgłoszenia odpowiadamy maksymalnie w ciągu 24 godzin roboczych.

Uszkodzona paczka?

Jeśli uszkodzenie jest widoczne z zewnątrz:

  • Spisz protokół szkody z kurierem przy odbiorze,
  • Dołącz go do formularza lub wiadomości reklamacyjnej.

Co oferujemy po rozpatrzeniu reklamacji?

  • Zwrot pieniędzy,
  • Wymianę towaru,
  • Dosłanie brakującego elementu.

Reklamacje rozpatrujemy rzetelnie i bez zbędnej zwłoki. Ponosimy koszty ewentualnej wysyłki.

Na zgłoszenie reklamacji masz 2 lata od daty zakupu towaru, jeśli produkt posiada wady fizyczne lub uszkodzenia.

Formularz reklamacyjny znajdziesz poniżej.
Formularz reklamacyjny

Twój koszyk

0
image/svg+xml

Brak produktów w koszyku.

Znajdź produkty i dodaj je do koszyka
Weź to spakuj
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.